VENDO Venc Sigma 150-600 mm f 5-6.3 DG Contemporary (montura Nikon F) + usb dock

Joan Antoni Gomila

Mirando por el visor
Categoria de l'anunci: Venda.

Tipus:: Objetiu.

Marca: Sigma

Model: 150-600 mm f 5-6.3 DG Contemporary

Preu: 695,00 euros.

Descripció: Venc l'esmentat objectiu que el vaig comprar fa uns pocs anys ja de segona mà dins el fòrum de Nikonistas.

Estat: 9/10 - Pràcticament nou, sense marques, vidres nets i sense fongs. Puc enviar fotografies a qui m'ho demani.

Garantia: Sense garantia en vigor però puc assegurar que funciona perfectament.

Forma de contacte: Per aquí mateix.

Mètode d'entrega/enviament: Es pot veure i provar en qualsevol moment. Entrega en mà. Si s'hagués d'enviar fora de Menorca les despeses de l'enviament anirien a càrrec del comprador.

Mètodes de pagament acceptats: Ingrès/Transferencia bancaria, Bizum o efectiu en mà.

Accesoris i/o extres: Parasol, tapes devantera y trasera, anell amb soport per a trespeus y anell de goma per a ús sense trespeus, bossa acolxada per a transport amb 2 cintes diferents y capsa de cartró. Tots els accesoris són originals.

Inclueixo usb dock per a ajustament de precisió del AF comprat nou a Amazon es mes d'agost de 2020 quant vaig comprar s'objectiu.

També inclueixo regla d'alineació per a calibració del AF.

Comentaris adicionals: Objetiu de sobres conogut, ideal per a fotografia de natura i per a planificacions de superllunes.
 

Arriba