
S'ha organitzat una nova activitat pels socis del club: "EL DESAFÍO".
Es proposarà un tema amb una condició i els participants tindran un mes per realitzar i presentar 5 fotografies sobre la temàtica escollida. Posteriorment, ens reunirem al Club per comentar els treballs presentats.
No es tracta de fer la millor fotografia. Es tracta de compartir idees i retrobar-nos.
Podeu llegir les bases al grup de Whatsapp
L'Ajuntament de Ferreries convoca com cada any el Concurs de Fotografia per il·lustrar el programa de festes de Sant Bartomeu. Podeu consultar ...
Leer másEl foto club F/LLum de Ferreries, dins les activitats de la Primavera Cultural de l'Ajuntament de Ferreries, organitza la XXVII Marató Fotogràfica...
Leer más