
Hola socis i aficionats a la fotografia:
Volem fer una sortida fotogràfica al centre històric de Ciutadella, el divendres dia 16 d'octubre.
La sortida serà des de la plaça Francesc d'Albranca a les 18,30 h i la concentració i punt de partida dalt el passeig del Born a Ciutadella a les 19,30 h. A causa de la situació actual de la Covid 19 allà ens distribuirem per grups segons el nombre de participants.
La sortida fotogràfica és oberta a tots els aficionats a la fotografia però recordau les mesures de seguretat.
Animau-vos i feis bones fotos.
Vos esperam.
L'Ajuntament de Ferreries convoca com cada any el Concurs de Fotografia per il·lustrar el programa de festes de Sant Bartomeu. Podeu consultar ...
Leer másEl foto club F/LLum de Ferreries, dins les activitats de la Primavera Cultural de l'Ajuntament de Ferreries, organitza la XXVII Marató Fotogràfica...
Leer más