Hola socis i aficionats a la fotografia!
Volem fer una sortida fotogràfica al Clot des Guix el dissabte matí dia 21 de Novembre.
La sortida de Ferreries serà des de la Plaça Francesc d'Albranca a les 9 h i la concentració i punt de partida de la Bassa de Sant Pere d’Alaior a les 9’30 h per partir camí de Binixems cap al Clot des Guix.
És una bassa temporal on hi ha aus i uns grans eucaliptus.
La sortida fotogràfica és oberta a tots els aficionats a la fotografia però recordeu les mesures de seguretat.
Animeu-vos i feis bones fotos.
Vos esperam.
Els nostres companys Rubén Díaz i Bià Pons fan una interessant exposició fotogràfica a la sala d'exposicions des Migjorn Gran (carrer Major 66) am...
Leer másL'Ajuntament de Ferreries convoca com cada any el Concurs de Fotografia per il·lustrar el programa de festes de Sant Bartomeu. Podeu consultar ...
Leer más