
El dissabte 21 de març ens vam trobar 11 desafiats per mostrar els resultats de la activitat proposada “EL DESAFIO 1: Explica que és Favàritx sense que surti el mar”.
Van ser més de dues hores d’una agradable i didàctica exposició de molt bones fotografies, de molt bons escrits, de molt bones idees i de molt bona companyia.
Moltes gràcies a tots per participar. El nivell va ser molt alt.
Un èxit rotund, que hem decidit que s’ha de repetir properament. Mantindrem informats.
L'Ajuntament de Ferreries convoca com cada any el Concurs de Fotografia per il·lustrar el programa de festes de Sant Bartomeu. Podeu consultar ...
Leer másEl foto club F/LLum de Ferreries, dins les activitats de la Primavera Cultural de l'Ajuntament de Ferreries, organitza la XXVII Marató Fotogràfica...
Leer más