Bona nit

Pigment

Mirando por el visor
Em dic Damià Rotger Barber, crec que amb aquesta web hem aconseguit un vell somni, que avui veim fet realitat gràcies a nen Carlos Permuy, sense ell açò no hauria estat possible. Vagi idò un fort 👏👏👏👏👏 per ell.

Vam si entre tots, feim de sa nostra web, una pàgina dinàmica i viva, aportant tots un petit (o gros) gra d'arena.
Es Foto Club som tots, fèiem idò d'ell un Foto Club en majúscules.
 

Carlos Permuy

Administrador
Miembro del equipo
Em dic Damià Rotger Barber, crec que amb aquesta web hem aconseguit un vell somni, que avui veim fet realitat gràcies a nen Carlos Permuy, sense ell açò no hauria estat possible. Vagi idò un fort 👏👏👏👏👏 per ell.

Vam si entre tots, feim de sa nostra web, una pàgina dinàmica i viva, aportant tots un petit (o gros) gra d'arena.
Es Foto Club som tots, fèiem idò d'ell un Foto Club en majúscules.
Hola Damià!
Moltes gràcies per ses teves paraules pero jo tant sols he fet sa feina encomada. Es mèrit és de tots.
Benvingut a sa nova web des fotoclub!
 

Ullblack

Mirando por el visor
Em dic Damià Rotger Barber, crec que amb aquesta web hem aconseguit un vell somni, que avui veim fet realitat gràcies a nen Carlos Permuy, sense ell açò no hauria estat possible. Vagi idò un fort 👏👏👏👏👏 per ell.

Vam si entre tots, feim de sa nostra web, una pàgina dinàmica i viva, aportant tots un petit (o gros) gra d'arena.
Es Foto Club som tots, fèiem idò d'ell un Foto Club en majúscules.
Totalment d'acord amb lo que dius Damia i benvingut i preparet t'acribillarem a preguntes... 😙😙
 

Arriba