Enhorabona !

Jaume Franch

Mirando por el visor
Pels qui no em coneguin, em presento: soc en Jaume Franch, responsable del Grup de Fotografía Digital FotoFinde ( www.fotofinde.com), on més d'un f/llumero també pertany.
Veure que , per fí, f/Llum disposa d'una plana web i un fòrum de discusió em produeix una molt grata sensació.
Estic segur que gaudireu moltíssim d'aquesta eina, que us ajudarà a aprendre molt més del que ja sabeu.
Vull també que sabeu que, quan vaig pujar la notícia al nostre xat i fòrum, del neixament d'aquest espai fotogràfic a f/Llum, els vostres companys de FotoFinde van celebrar aquesta iniciativa feta realitat.
f/Llum ha fet una gran passa. Salut companys i bona llum!.
Ah, Felicitats al programador!.
 
Última edición:

Carlos Permuy

Administrador
Miembro del equipo
Pels qui no em coneguin, em presento: soc en Jaume Franch, responsable del Grup de Fotografía Digital FotoFinde ( www.fotofinde.com), on més d'un f/llumero també pertany.
Veure que , per fí, f/Llum disposa d'una plana web i un fòrum de discusió em produeix una molt grata sensació.
Estic segur que gaudireu moltíssim d'aquesta eina, que us ajudarà a aprendre molt més del que ja sabeu.
Vull també que sabeu que, quan vaig pujar la notícia al nostre xat i fòrum, del neixament d'aquest espai fotogràfic a f/Llum, els vostres companys de FotoFinde van celebrar aquesta iniciativa feta realitat.
f/Llum ha fet una gran passa. Salut companys i bona llum!.
Ah, Felicitats al programador!.
Benvingut Jaume! Un plaer que siguis per aquí.
Seguint un poc lo que va comentar en Pere fa molts anys s'idea és que tots els altres fotoclubs puguin gaudir d'açò també. Una espècie de federació virtual.
 

Jaume Franch

Mirando por el visor
Doncs sí, els nostres fòrums permetràn la nostre interconexió i afavoriràn que els nostres esforços per aprendre i ajudar a aprendre siguin més eficaços.
El nostre fòrum no és obert com aquest, però NO està tancat, ja ho sabeu.
 

Ullblack

Mirando por el visor
Benvingut Jaume, encantats i una sort de tenirte per aquí, serà molt contructiu i amb tema foro ens podràs ajudar i corregir segur
 

Arriba