Sortides

Paco Sales

Mirando por el visor
Bon dia, per animar una mica aquesta secció, podríem aportar cadascun una proposta de sortida fotogràfica que us vingui de gust i veure si al llarg d'aquest any 2020 les fem i després tindríem tots fotos de llocs que més ens agraden de la nostra Menorca. I per aportar per a futures exposicions tant col • lectives com individuals, t'animes !!!!

Lògicament, si n'hi ha moltes, es podrien realitzar les més sol·licitades i sortir un cop a el mes, o cada dos, aporteu el vostre granet de sorra amb idees
 

Pili Mascaró

Mirando por el visor
Bon dia, per animar una mica aquesta secció, podríem aportar cadascun una proposta de sortida fotogràfica que us vingui de gust i veure si al llarg d'aquest any 2020 les fem i després tindríem tots fotos de llocs que més ens agraden de la nostra Menorca. I per aportar per a futures exposicions tant col • lectives com individuals, t'animes !!!!

Lògicament, si n'hi ha moltes, es podrien realitzar les més sol·licitades i sortir un cop a el mes, o cada dos, aporteu el vostre granet de sorra amb idees
 

isabelllufriu

Mirando por el visor
Bon dia, per animar una mica aquesta secció, podríem aportar cadascun una proposta de sortida fotogràfica que us vingui de gust i veure si al llarg d'aquest any 2020 les fem i després tindríem tots fotos de llocs que més ens agraden de la nostra Menorca. I per aportar per a futures exposicions tant col • lectives com individuals, t'animes !!!!

Lògicament, si n'hi ha moltes, es podrien realitzar les més sol·licitades i sortir un cop a el mes, o cada dos, aporteu el vostre granet de sorra amb idees
Me sembla bona idea....pensaré algun lloc.
 

Xisca Martí

Mirando por el visor
Hola bon vespre, està guay s'idee , no se si tindrem moltes idees de molta gent perque vist lo vist , som ben pocs els que xuruam es foro.
No se , a jo m'agradaria anar per ses teulades de dalt sa catedral de Ciutadella o per dalt s'esglesia de Lö , no se , algún lloc que sigui de dificil accés. S'Illa del rei també estaria xulo .
Si pens alguna cosa més ja us diré.
Salud bona gent
 

Carlos Permuy

Administrador
Miembro del equipo
Hola bon vespre, està guay s'idee , no se si tindrem moltes idees de molta gent perque vist lo vist , som ben pocs els que xuruam es foro.
No se , a jo m'agradaria anar per ses teulades de dalt sa catedral de Ciutadella o per dalt s'esglesia de Lö , no se , algún lloc que sigui de dificil accés. S'Illa del rei també estaria xulo .
Si pens alguna cosa més ja us diré.
Salud bona gent
És normal que siguem pocs. Un foro no és com una xarxa social, du temps que sa gent entri i participi. Per es poc temps que fa que el vam llençar i per ser molt pensant per s'àmbit de Menorca creume que anam de dalt de tot.
 

Pili Mascaró

Mirando por el visor
Hola buenas,jo se que em passa en pensava que avia contestat ,hi ara no ho veig,bè per si a cas ho tor explicar,
Esteim preparan una sortida per visitar es clot des guix i sa cova des ses bruxas( Alô) pero en van dir que millor esperessim dins març perqe sol ser un lloc que s'embassa bastan ancara que aquest any no plou gaire,ja mhos avisam an tenir-ho desidit.
 

Pili Mascaró

Mirando por el visor
Hola bon vespre, està guay s'idee , no se si tindrem moltes idees de molta gent perque vist lo vist , som ben pocs els que xuruam es foro.
No se , a jo m'agradaria anar per ses teulades de dalt sa catedral de Ciutadella o per dalt s'esglesia de Lö , no se , algún lloc que sigui de dificil accés. S'Illa del rei també estaria xulo .
Si pens alguna cosa més ja us diré.
Salud bona gent
 

Pili Mascaró

Mirando por el visor
Hola bon vespre, està guay s'idee , no se si tindrem moltes idees de molta gent perque vist lo vist , som ben pocs els que xuruam es foro.
No se , a jo m'agradaria anar per ses teulades de dalt sa catedral de Ciutadella o per dalt s'esglesia de Lö , no se , algún lloc que sigui de dificil accés. S'Illa del rei també estaria xulo .
Si pens alguna cosa més ja us diré.
Salud bona gent
Hola,ja tenim dia per anar per dalt ses tsulades, esper que puguen a ser uns bonz quants.
 

Arriba